åh, skitväder.

jag blir alldeles ledsen när det regnar och till och med SNÖAR. nu ska det ju för i hela helvete vara vår! jaja, det borde väl komma snarast. va fan, igår kom jag på att det inte alls är nå länge kvar tills jag fyller år, 20 år! jag blir stor tjej, får köpa system och hela köret. oh man, börjar ju nästan bli gammal, hehe. ska börja leta efter massa presenter, massa, eftersom att jag faktiskt fyller jämnt och hela köret. har redan hittat ett par skit snygga vagabond skor på din sko. sen ska jag leta på en fin, fin vårjacka och så vill jag faktiskt ha en blommig väska tills i sommar, liksom, liksom!
sitter hemma hos anna nu, (sällan) ska ner på stan om ett tag och träna lite, blir gym idag. sen börjar jag jobba klockan fyra .. måste få mig något i magen innan också, måste hitta en salladsvän, är sugen på tonfisksallad med feta ost, yummi. men som sagt, en vän?! blir ju alldeles pinsamt och sitta själv! jajo, hej då hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback