out of my mind, maby?

Ja, och s var den sista lediga veckan helt borta och slut. Fan vad fort det gick, och inte ens en enda dag på stranden, det är ju förjävligt. Nu börjar jobbet, hela sommaren ut. PENGAR = skor, väskor och annat skit. woho!
Helgen har i alla fall i vanlig ordning innehållit både för mycket alkohol, för mycket cigg och bakfylla, härligt! Vad gör man inte för kroppens bästa? (öh? host) men det kanske kommer lugnas ner lite på den fronten nu när jag kommar jobba så pass mycket .............. HAHA, as if?! Det kommer nog aldrig hänta. Meeeeeen, som sagt alkohol, i fredags var jag på fest hemma hos Sofies kusin Johan i Östanbäck (eller söderbäck som jag brukar säga, det är INTE så lätt för mig) det var faktiskt riktigt kul. jag (ingen annan heller för den delen) orkade ta mig/sig hem så det blev övernattning, folk överallt.
Igår kväll befann jag mig på samma ställe med samma sak i min hand, vin. Fast efter tre-fyra glas sa mina ögon att nu måste vi nog sova. Så det åkte vi hem och gjorde. Idag ångrar, jag, mina ögon och min lever att vi inte följde med på krogen, bittert, höhö.
IDAG vet Bella inte vad hon ska göra, jag vill då göra något, kanske. Ikväll ska jag försöka nanna tidigt, börjar sex imorgon, plus att jag ska cykla till jobbet. Mysigt. Nu kommer det inga fler ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback