sjung en vaggvisa för mig.

happ, sitter man här igen då. lite dragen, ny duschad, ensam och utan vatten (glömde mitt vattenglas nere, alltid jobbigt) jag gillar alltid att duscha när jag har varit ute. man luktar alltid massa knas, typ rök och äckel. då kan inte jag sova, måste lukta gott när jag ska sova, då är det bra att vara nyduschad liksom ! yes. nu vill jag sova. ville dock ännu mer skriva en rad här först. har fått en order om det, höhö.

jag har faktiskt funderat över en sak idag, på min härliga busresa hem (den var inte så härlig, 49an är aldrig härlig) i alla fall, min fundering. jag undrar varför jag aldrig kan "let it loose". jag vet ju att jag kan och jag vet att jag vill. mina kompisar vet att jag är bra konstig och allmänt pratglad, men sen så fort jag fan är ute blir jag oftast ganska tyst och tråkigt. fast än att jag inte alls vill, jag vill prata och säga konstiga saker som jag alltid gör annars. alltså, jag är nog rädd för att säga "fel" saker och att alla ska bara "öööööh, bruden vad säger hon. vad är hennes fel. varför pratar hon. kan hon vara tyst" jag tror nog inte att folk skulle tänka så, tror jag. ändå tror jag det. hm. är det dagens samhälle som gör att jag vill var FÖR perfekt eller är det bara jag?!

jag vill ha september, då drar jag. till england, kan jag börjar om på nytt. kommer dock sakna ihjäl mig efter mamma, pappa, brorsan och alla kompisar. men dom är fan bara en flygresa ifrån! hih. nej ni, nu ska jag nog slå huvudet på kudden och sova.  imorgon tänker jag sova ända tills jag vaknar, inte ställa nå klocka imorgon inte, SKÖNT! och ett p.s. till er som kanske undrar varför det inte finns någon bild på min blogg överhuvudtaget, det är för att jag har modem och det går fööööööör sakta. någon dag ska jag orka. men itne nu. sov gott! / bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback