money money money, must be funny. eller hur var det?

det kliar i mina fingar kära vänner, det kliar. jag vill köpa massa fina saker, väskor, skor, kläder, skor, väskor, klänningar. OH MY DAMN. jag är verkligen för snabb med att shoppa upp mina pengar. jag vill vara rich girl. men å andra sidan, vem fan vill inte det?! idag är min högsta önskan att jag hade skit långa snygga ben och kunde gå som en modell i högklackat. jag har dock INTE skit långa (inte speciellt snygga heller för den delen) och jag går definitivt inte som en modell i högklackade skor, ser nog mer ut som en små rund, stup full häst i högklackade skor. hahaha .. sorgligt. men sånt är livet. jag ska väl vara glad över att jag kan gå överhuvudtaget, går ju ganska fult dock. alltså, det här gick ju bara utför, haha. herregud, nu byter vi samtalsämne.

imorgon jävlar blir det fest. sara fyller 20, oh my damn. är lika med syyyyyyystemet allihopa, systemet, med stora bokstäver. jag ska utnyttja min kompis Sara till det maximala då, thats what friends are for. hon kan få utnyttja mig på något sätt om hon vill. haha. alltså, jag tror att jag ska sluta skriva nu. är aningen trött och hungrig. då blir allt bara fel. skrev något konstigt. nu loggar jag ur illa kvickt. love to ya all. 

/ Bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback