jag ger dig min morgon.

16 timmar och 31 minuter
har jag varit rökfri. Bra början Bella, bra början. Hur det här ska gå vet nog bara typ jesus eller så. Ha. Men just nu känns det ganska bra, hade ett litet anfall här i morse när jag insåg att jag inte skulle få dricka mitt morgon kaffe och ta min morgon cigg tillsammans, jag fick nöja mig med mitt morgon kaffe. Men faktiskt, mot all förmodan, gick det bra! Klockan är för mycket, egentligen borde jag klä på mig och borsta min ordägliga hår och gå till bussen. Borde även försöka sminka över min fina, röda pimpel som befinner sig oroväckande nära min mun på vänster sida, usch. Inte fint. Men faktiskt, gott folk, jag MÅSTE på riktigt lägga ner datan och klä på mig och så vidare. Men jag har massa saker och skriva så jag kommer tillbaka, haha :) So long. / Bells.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback