frosen ass!

idag har väl varit en relativt vanlig dag. träna, fika, jobb. så mina dagar ser ut, alltså, ungefär. VÄRDELÖST! thats life så att säga. men i höst ska det bli ändringar, då sticker jag till england och blir AuPair. Hur länge vet jag inte, får se hur pass bra jag trivs i London, kanske blir kvar för alltid, vem vet liksom?! Känner i alla fall för att bo hos en ganska liten familj ganska centralt i London. Och så vill jag inte att barnen ska vara alltför gamla, typ runt 2-5 år. Det är så sött! Men förstå, coolt att bo i centrala London, oh my damn. I can´t wait !

IDAG när jag stod och vänta på bussen trodde jag helt ärligt att min sjärt skulle frysa till is och ramla ner på backen, det var så kallt! Bussen var typ 15 minuter sen .. Sen när jag till min lycka ser bussen så åker det en förbannad jävla plogbil före varav jag tänkte "Busschauffören kan inte vara så otroligt dum att han kör om PRECIS innan en busshållsplats"  Ha, trodde jag. Mycket riktigt så kör bussen om plogbilen. Jag börjar svära och skrika som aldrig förr, var hur snabb som helst upp med mobilen för att jag skulle ringa till x-trafik (tur för dom att jag inte hann, för då hade dom fått höra alfabetet mer än en gång om man säger så) då, out of the blue skriker gubben från plogbilen "Skaru int´ gå till bussen nu rå?" Ha, då har bussen stannat kanske 50 meter bort mitt på landsvägen. Jahapp, tänkte jag och började springa, mitt på landsvägen. Det kan INTE ha varit en vacker syn (med förfruset arsel och allt menar jag), Ha!. Ja, herregud. Sen körde busschaufförn som ett cepe hela vägen in tillstan. han trodde typ att han hade värsta mega däcken så han kunde gasa på skit mycket innan en sväng. Men det visste ju jag att han inte alls det kunde, så han höll på det första på att missa en sväng sen var han på väg rakt in i stadsbiblioteket också, inte duktig kille alltså. Jag svor i min ensamhet på bussen.
Ja, det var min busshistora för dagen. Nu ska jag nog faktiskt gå ner och borsta tanden, tvätta av sminket och gurgla munnen med listerin (någon jag gott rekomenderar, man får jätte fräsch mun!)
Men så godnatt och så vidare. PUSSSS!

stort p.s kommentera jätte gärna min blogg!

Kommentarer
Postat av: emelie

*kommenterar* :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback