alltså, lost and confused

herre-min-gud, jag är verkligen hur yr som helst här inne. förstår faktiskt inte alls allt för mycket. tar till och med ett tag innan jag liksom hittar hit så att jag kan börja skriva ner en massa skit. Åh, ja, herregud.

Ih, jag hade btw fått ett inlägg från en viss Josefin (?!) alltså, hur kul som helst, hihi, faktiskt. Ville jag vara trevlig tjej och svara på Josefins inlägg men ta mig faaaan alltså att jag fattar inte hur man gör. HUR GÖR MAN?! Men Josefin, hoppas du läser och vet att jag i alla fall försökte och så fort jag har lärt mig ska jag skriva lite till dig, haha!

Och gott folk, jag har fortfarande inte rökt, inte ett bloss, me so god. Har varit rökfri i cirkus 44 timmar!


Mm, inatt då. Inatt blåste det, det blåste, det blåste så att det lät som om hela mitt hus skulle ryckas bort från marken och blåsa bort, omg, så skulle jag också blåsa bort .. Wiiiiie liksom. Nej, det var läskigt! Satt här framför datorn och var allmänt orolig över att jag gjort VäderGudrun något hemskt, det hade jag inte, pjuh! Ha, sen gick elen. Blev kolsvart, och då menar jag svart. Jag stog inne i badrummet och skulle precis till sovrummet, släcker lampan som vanligt och tänker "men fan vad mörkt det blev" haha, konstigt. alla lampor i hela sälgsjön hade slocknat. jag kände mig liten och ynklig som en mus och var helt övertygad om att jag skulle på en yxa i ryggen av någon som ville mörda mig, eller liknande. när jag efter mycket om och men hittade en tändare och tände den var det, till min lycka, ingen hemma hos mig med en yxa som ville mörda mig. jag blev glad och la mig och läste. haha! 

hade faktiskt planer på att berätta massa om mina au pair planer i det här inlägget, men alltså, då blir det så lång och jag har things to do liksom. hörs då. loooove to ya all. / bella. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback