all over again.

igår firade vi mammas 50 års dag. vi är lika med hela tjocka släkten! var hem till Per och Biggan (jag, mamma, pappa, alex, jocke, per och biggan) och drack lite champange och käka ost och kex innan vi drog till Matildas och mött upp resten. där åt vi mat och drack vin och sånt innan vi blev utslängda när dom stängde. då rörde vi oss hem till andreas och linda .. där spelade dom massa biljard och blev klappraka, och då menar jag det jag säger! alltså, var jag så jävla trött och sliten (hade jobbat hela dan plus massa vin) så jag och Amanda gick upp på mellanvåningen och crasha i en varsin soffa. himla skönt må jag säga. sen vid typ halv fyra var jag less på att ligga och titta i taket .. så jag gick ner till mina otroligt berusade päron och bad om att få ringa en taxi (åt dock lite jordnötsringar först)  det fick jag. pjuh! här har vi en fin konversation som vi hade i taxin.

Per = P
Pappa = PA
Mamma = A
Jag = B
Chaufför = C

B: Ja, dom kommer snart .. Per är full, han får nog inte på sig skorna.
C: okej.
PA: åh, guuuuu vad skönt och varmt det var här inne rå.
A: Alltså, vi har varit på fest.
P: HICK.
B: *pinsamt*
tystnad .........
P: ISABELLE, du betalar taxin åt mig. Jag är så jävla gul (?!) så gul som man kan bli. HELT BLACK! Fan vettu, jävla matildas. Gjorde mig heeeeeelt gul, så jävla gul är jag. Bella, du betar ju min taxi, jag är så gul. BELLA! Jag är sååå gul.
A: Hahahahahahahahahaha, men Isabelle, du är ju tät nu har fått pengar och allt. Hörru. Taxin. haha
B: stackars mig.
Mamma säger åt Per att vi faktistk kan betala hans taxi, vi släpper av honom hemma i a-hill och fortsätter upp mot sälgsjön var av min kära mor utbrister (jag vill då påpåka att vi suttit i taxin i cirka 10 minuter och inte sagt ett ord till chauffören.
A till C: Kör du taxi?
Stackars chaffisen börjar fnissa lite nervöst, jag skrattar så jag får ont i magen och pappa gör något slags ljud han med och mamma säger. Vadå? . alltså, ja. herregud.
STACKARS MIG. haha.
so long. me love u long time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback