what goes around comes around

oh my damn. pinsamt inlägg måste jag säga, full .. mm, kul.
FAN, jag är sjuk. det är Så tråkigt! jobbade 6.00-21.00 i måndags, a very long day, ha. men det gick faktiskt hur bra som helst, var ju ledig mellan ett och fyra. trodde att jag skulle vara lagm döeende när jag skulle tillbaka till kassan vid fyra, fel av mig, var piggast i hela gävle, typ. så det var skönt. var helt lycklig för att jag skulle kunna träna på gymet på tisdag, för det har inte blivit av på typ två veckor pga massa olika saker,har bara blivit massa promenader. men lurdag en gång till Bella, när jag vaknar känns det som om jag har en grod-fan eller något i halsen, py pan ! samma visa idag, fast värre. OH MY DAMN !
mja, får väl typ göra det bästa av saken och ..... vila (?!) gash, jag blir så rastlös av att vila.

fast nu har jag några små projekt. först ska jag duscha, bli lite härligt, vilket jag inte alls är för tillfället, hahahaha. sen ska jag städa och bädda sängen och sen ska jag pilla in massa kort i mitt album, nice. så det ska jag göra nu.


HEJ DÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback