sweetnes.

fint. min baksida =)


dom åker massa skoter på sjön. och allt jag kan göra är att titta, för våran är broken. uuuäääh ! ser så skönt ut! gäääsa!


på alla stjärtars dag jobbade jag först, fast bara till tolv, sen var jag ner på stan och åt lunch med Anna, på café kanel, konstigt ställe. jag satt massa vatten i halsen och passade då på att spruta upp lite i min nästa också. helt frustrerande, men, thats me. jag gör allt och inget och kosntiga saker hela tiden. sen var jag i alla fall och köpte JÄTTE fina JÄTTE röda tulpaner och lite choklad till mormor och åkte upp till henne och fikade och pratade en massa. fina mormor, sötnöten började nästan gråta när hon läste sitt kort "Till världens bästa mormor" jag älskar min mormor, hon är så bra att ha. en av mina bästa kompisar, FAKTISKT. till henne kan jag säga allt mellan himel och jord utan att skämas och i all vetskap av att det kommer stanna hos henne och bara henne. inte ens mamma får veta, sånt som är skönt! längtar tills i vår/sommar när hon flyttar upp hit och bor alldeles granne då kan vi dricka kaffe och prata skit hela dagarna. och plocka blommor, blåbär och fixa med våra fin land! åh .. jag längtar! barfota i gräset! JAG OCH MIN MORMOR!

idag blir det jobb, fast bara mellan 16.30 och 19.30 skönt. imorgon med 12.00 till 19.00 blir fin fina pengar det på en lööördag! nästa fredag får jag lön, DÅ ska jag allt köpa mig en ny mobil, naajs. ska mamma få min gamla. trevligt. måste nog nästan dra med mig brorsan så han får en ny också. hans är ju lost.

OCH JUST FAN, igår färgade jag tillbaka mitt hår till "intense coffee" skönt faktiskt. har ju trivats i slingor och ganska ljust hår men nu är jag back on track och precis så ska det vara! men nu var det väl tänkt att jag skulle gå ut och gå innan jobbet pga av annan lat het (orkade inte ta bussen in till stan och träna på gymet för att sen åka hem för att sen åka och jobba) då får man GÅ fort och länge ist ! hihi. ja, satte. det ska jag göra nu. tack för min mormor, min familj (och till familjen till hör även Nathalie, brorsans tjej) och mina vänner. KÄRLEK till er i massor. PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback