SPINDELFAN !

vaknar i godan ro, tittar upp i taket, för det gör man ju. och där sitter han och myser nästan precis vid mitt fönster. han kan väl sitta i sitt eget jävla rum, fan ska han i mitt rum och göra? äckliga jävel. tänkte försöka övervinna min fobi och suga upp spindeljäveln med en dammsugare. det gick inte, jag blev alldeles upprörd så jag lämnade dammsugaren och sprang för livet.

åh, det suger att vara sjuk. nu har jag fått ännu mer hosta. tråååååkigt. ringde till jobbet och sa att jag itne kunde jobba imorgon i alla fall. DET SUGER ÄNNU MER ! jag vill ju jobba, fixa pengen liksom. jag knarkar halstabletter hela tiden, fishermans friend. yummi !

pappa måste sanera mitt rum när han kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback