scary shit.

shiat, kollade lite oprah, i brist på annat att göra, fick se massa jobbiga saker. fan vad äckligt det är att man klagar, egentligen. skit äckligt!
nu sitter jag här i godan ro och pillar med min iPod, alltså, jag blir aldrig klok på den där saken. det är helt okul att vara oteknisk! trust me, oh, TRUST ME! tror jag börjar greppa det lite i alla fall, fast bara lite. ska snart ta en promenad, så fort min iPOD har laddat klart. kände inte för att stå intsängd på ett gym när det var soft väder ute, liksom liksom. "nobody is gonna take me higher"

  hihi, ville vara dutti fan och sätta in en bild. kan kanske bli en till sen. oh oh oh !

men guys, lördag, trevlig kväll må jag säga. jag gillar att vara med Sofie, hemskt jätte mycket, det är nog för att Sofie är så bra, det tror jag! Jag och Sofie och våra mammor ska på dejt här framöver. Ha, fan vad kul. Ser jag verkligen fram emot måste jag säga!  
MEN, iPod fan, det står bara "Do not disconnect" dah, då vågar man inte riktigt disconnecta, inte jag i alla fall. Alltså, dom borde erbjuda "how-to-handle-your-iPod"  kurser för människor som inte riktigt hänger med, som till exempel me, myself and I, Isabelle Hedström Dackell, sveriges trögaste när det gäller tekniska fanskaps saker !! hö.

OH YES. Nu får jag disconnecta, är liiite rädd för att batteriet tänker dö efter halva promenaden. Ja, i så fall är det väl bara att gilla läget då. Nu ska jag klä på mig tränings kläder sätta upp hår och på med mössa så att jag inte fryser om di små örena. Men peace.


Kommentarer
Postat av: Sofie

jag kan inte läsa din blogg... =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback