oh shit, inte DU igen ...

jahapp, sitter man här igen. full, trött och ny duschad. ja, för er som vill veta luktar jag shamop och kokos, mmmm. nice! blev krogen ikväll, slick. det var en sån "sådär" kväll. fast ändå ganska trevligt. blir det stav fel och diverse vet vi ALLA att det beror på att Bella är full. Fast jag brukar fan var bra duktig på att träffa dom små knapparna ändå, kan dock inte skriva sms en omöjlighet. okej, intresseklubben antecknar!!!
träffade lite gamla kompisar, var väl trevligt. eller var det? fan, idag är en jobbig dag. eller, idag, ikväll, inatt. nu. just nu är jag i "jag-ska-aldrig-mer-dricka"  stadiet. det har väl dock gått över imorgon när man vaknar. haha .. imorgon ska jag bara vara, bara vara barnvakt och titta på massa tv och vara lat i soffan. SKÖNT ! alltså, va fan, när jag satt i taxin hade jag massa kul och smart som jag skulle skriva här (öh?) men nu är det så lost! har i alla fall blivit tagen på stjärten ett x antal gånger ikväll. WHATS UP WITH GUYS AND ASES ? och varför tror dom att dom får ta på stjärtar hur fan dom vill. cepen, det får dom inte. inte min i alla fall, då blir jag mest agressiv. AGRESSIV var det, så var det. nej, nu är jag nog för trött för det här, lika bra att sova innan hela livet går åt fan, hahahaha. för sent ;)

/ bella.

"du fattas mig, kom tillbaka"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback