oh my damn.

Igår på våran härliga krogvända slår Line kullerbyttor ner för trappen på Heartbreak, FY FAN. Det var något litet cepe som knuffa ner henne !! Jag blev så jävla rädd så jag visste fan inte vart jag skulla ta vägen, tjejen var ju så jävla yr, hon fattade ingenting. Ett tag där trodde jag fan att jag skulle svimma! På grund av att hon hade slagit huvudet så jävligt tog jag och Line en taxi upp till akuten .. Man vet ju aldrig, med huvuden och sånt. Och med tanke på det stadiet Lines hjärna redan är i ville jag inte att hon skulle förlora några fler av sina få små hjärnceller (HAHA!) men det gick bra där, fick en snäll doktor som hette Frej, hihi. Cute. Nu kommer mamam, ska hjälpa henne. pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback