det var aldrig meningen ...

third day's a charm. det går bra för mig, faktiskt. idag har jag ätit tacos med massa grönsaker och sen på kvällen åt jag feta fruktsalladen och nyss åt jag lite fil med linfrön (linfrön är faktiskt SKITGOTT) .. men, jag kan inte ljuga. klart att jag har lite abstinens efter massa saker, speciellt pasta, nudlar och bröd. men om bara typ 10 dagar får jag börja äta fullkornspasta och fullkornsbröd lite sakta men säkert. jag trivs mycket bra med min nya livsstil, nu saknas det bara att jag blir ordentligt frisk så att jag kan börja träna ordentligt.

IDAG så kom Sofie till mig vid tio, vi (eller jag) åt frukost och drack kaffe, pratade om massa viktigt och även en massa oviktigt. skulle åka in till stan med 12.24 bussen, men det blev illa nog typ 13.40 bussen. OMG, väntade på bussen i EN TIMME OCH TIO MINUTER! det hade tydligen vält en tankbil någonstans .. jag förstår inte ens varför vi stog kvar och väntade, men det gjorde vi. imorgon blir det väl rätt lugnt, ska väl träffa anna (som btw har tagit körkort, CONGRATS MY LOVE) sen på fredag blir det allt fest, ska ut tidigt till valbo, gå promenad med the dogs, gå på köpis, laga mat, äta, feeeeeeeesta! yey.
nu ncis.

godnight.

Kommentarer
Postat av: Carolainen Holmanisti

Gillar din blogg ja Bella ;P Bästa tidsfördriv ! Puss mi love.

2007-03-01 @ 11:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback