början på något nytt ..

idag blev jag nyttig tjej, för nu räcker det faktiskt. min frukost bestog av en banan, två kiwis och lite fil. sen till lunch åt jag en tonfisk sallad utan pasta och nu åt jag kyckling och wokgrönsaker (observera; inget ris) jag hoppas verkligen att det går bra. just nu känner jag mig mest frustrerad, över tusentals saker. inge bröd, pasta, ris, potatis. snabba kolhydrater so to speak. men, hoppas att frustrationen går över och att jag är så jävla fit for fight till i sommar!  blir ingen träning alls för tillfället, är fortfarande snuvig och hostig, får vänta ett liiiiitet tag till, men i slutet på veckan borde jag kunna träna, tills dess får det bli promenader. på fredag ska jag ut, oh yes. mm. nu är jag trött .. jobb imorgon, naajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback