a bit later ...

nu har jag arbetat och hela köret. det gick bra och var faktiskt ganska skönt, konstigt nog. mjaaaaa, imorgon blir det jobb igen. 9.30-19.00 ... sen hem till Erik, blir väl fest där antar jag, faaaaaaast jag tror FAKTISKT  att jag blir helt cool lugn, nada alkohol. hm, med tanke på det måste jag ju ringa Sofie också, hon ville ju ut på lördag. yeye .. orkar nog faktiskt inte. äh, det märker vi imorgon.

jag har bitit av min nagel på höger pekfinger. fan ta mig. fast jag skyller på Line, jag blev så hemskt nervös när hon skulle hålla på och rulla ner för trappor och slå sig! så fan ta Line, hihi. Nääää!
Nu ska jag väl sova snart, upp ganska så tidigt imorgon, åtta. Inte så tidigt, bara lite tidigt.
PUSS / Bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback