waaay to long ...

hm, jag var in på min gamla lunarstorm (ja, jag har kvar den pga av massa bilder som jag har där och bara där, måste spara men jag fattar inte hur man gör) idag i brist på annat. läste min gamla dagbok och kom fram till att jag var nog deprimerad och "sjuk" längre än vad jag har fattat. jag är så glad att jag har tagit ur mig skiten och att mår så jävla bra igen. att jag står på två stadiga ben och kan säga att jag är bra, att jag är något att ha. för ett tag sen var jag en fis i rymden, jag ville bara försvinna för evigt. men idag, idag mår jag så jävla bra. och jag är så jävla glad att jag klarade allt helt själv, ja men med hjälp av kurator så klart, men utan en massa jävla piller som dom störda fanskapen ville packa på mig. men jag sa nej tack och fixade det så jävla galant ändå.
jag kände kort och gott för ett litet erkännande bara. men nu mår jag bra, bättre än någonsin och det tackar jag mig själv för.


älskar allt omkring mig, taaaaack ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback