vinterjacka, eller?

alltså ni ska bara veta att ibland så orkar jag inte med mig själv. äntligen, Ä N T L I G E N hittar en vinterjacka och till och med slår till och köper den (trots att jag tyckte att den var lite stor) lycklig jävla Isabelle trallar hem och ska visa mamma. mamman tycker att jackan är lite väl stor över axlar och diverse. det tycker även pappan och brorsan till Isabelle. Jamen efter lite pratande fram och tillbaka kom vi ju faktiskt fram till att det var en kill modell i storlek M, ja, den var stor helt enkelt. men jag tycker att jackan är fin så jag tänker fan köpa den i s eller xs, även om jag så ska mobbas hela vintern.  then so be it!
annars har jag färgat mitt hår idag, det var skönt och blev fint. nu orkar och vill jag inte skriva nå mer idag.

bara en puss till alla jag bryr mig om. en extra till min brorsa för han betyder allt för mig, ALLT! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback