vila?!?!?!

well, here I am. sitter i min soffa, i stort sätt nyvaken och försöker vila. i vanligt fall skulle jag vara påklädd och redo att åka in till stan vid den här tiden, men jag tänkte att om jag ska vila nu då så kanske jag får ta och sova länge. jag brukar ju ställa klockan på åtta, och snooza till typ halv tio-tio. sköööönt .. men idag så ställde jag klockan på halv elva och klev väl upp kvart över, låg och kollade på lite tv, gjorde kaffe och drack i sängen. men jag måste nästan erkänna att jag tycker på ett sätt att det är skönare att komma upp lite tidagare, även om det bara gäller en timme, det gör så mycket ..  meeeeen, efter dom 45 minuterna var jag ganska less på att vila om sanningen ska fram. aja, whatever.
jag måste i vilket fall som helst in till stan sen. måste posta ett viktigt brev som ska till stockholm, och jag vill att det ska komma fram så fort som möjligt. sen måste jag till Telia och säga upp mitt abonemang, ingen ide att ha kvar det om jag ska flytta, det kommer aldrig, aldrig, aldrig att gå. hemtelefon ska jag fan skaffa på en gång, absolut. jag kommer komma undan så mycket billigare då. YEPP. 

peace, love och sånt skit. hej då.


åh åh åh. ps ps ps !!!!!! jag blev alldeles nyss mycket rädd när jag lallade omkring där nere med min kaffe kopp, det låg damm eller nått på golvet och dammet i sig såg oroväckande läskigt ut som en spindel. för en sekund eller två blev jag rädd och skrek lite grann. sen kände jag mig som en tjej (ja men kan det vara för att jag är en tjej?!) och tog mig själv samman. jag känner mig stolt. eller inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback