sweet eller inte sweet?

jag trodde ju verkligen så jävla hårt att jag skulle somna i tid inatt, eh, LURAD. släckte dock lampan i tid, riktigt exakt när kommer jag inte ihåg men sist jag kollade på klockan var hon halv två, och då låg jag då fan vaken minst en timme till. och fan vad sur jag blir på mig själv, för ta mig faan att jag stängde av klockan i sömnen. jag som tänkte att jag iaf skulle vara någorlunda trevlig och pratsam när jag för en gångs skull får jobba på charken, jamen lurad igen. fem i halv sex kom pappa intassandes och undrade när jag hade tänkt att gå upp. jävlar. jag han med det viktigaste. är lika med .. kläder, kaffe och borsta tänderna. rufsig och otrevlig stämplade jag in 05.59 det tyckte jag var ganska bra gjort ändå, för jag är segare än segast på morgonen. det flöt på bra som fan idag, jag plockade klart alla mina burar redan innan lunch, hann till och med plocka med massa annat, innan lunch. sen hjälpte jag till på fisken tills jag slutade, plockade sill och diverse för kung och fosterland. jag har jätte ont i mina stackars små fingrar och i min arm. varför fingrar? jo, dom blir lätt ömma när man halv tappar typ 75 burkar sillfan på dom, ajsan. ont som fan gjorde det flera gånger om, jag svor tyst för mig själv. varför armen? jamen jag kan lyckas med allt när jag plockar i hyllorna, skulle få tag i en jävla sill burk som envisades om att gömma sig långt in i hyllan och vara ivägen för alla andra sill burkar som skulle få plats, jag tog sats och missbedömde hålets storlek en aning. har ett härligt blåmärke/bula på min högra överarm, återigen aj! men dagen gick som sagt jävligt fort och Mats var nöjd med vad jag hade gjort, skönt! det var sweet.

imorgon ska jag äntligen få komma till hälsocentralen, för jag mår inge bra. jag har hostat sönder både huvud och lungor, inte sweet. och på toppen av äckel hostan har jag blivit förkyld, JA MEN ORKAAA? mamma är nervös och tror att jag ska typ dö i nå dubbelsidig lunginflammation eller vad hon har fått för sig. så långt ska det väl ändå inte behöva gå, hoppas jag. men jag hoppas att super doktorn gör mig frisk imorgon, jag vet att ni också hoppas ;)
sweet dreams / isabelle.

p.s .. snart kommer tomten, det ÄR sweet ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback