söndag!?

ja men för det känns då fan inte som söndag. känns mer som typ en fredag eller nått, rakt inte en söndag iaf. jahapp, då var liksom det sagt också! har haft en seg och stressig dag på jobbet, extra mellan 9-16, på en söndag är det bra! trött som ett djur, sov väl inte alls många timmar inatt. men det görnt nå. det var mycket trevligare, härligare och för att inte tala om mysigare att vara vaken, så tröttheten och huvudvärken är mer än välkommen ;)
imorgon är det ju nyårsafton och det är ju lika med fest. det blir dock en väldigt lugnt nyårsafton för mig, äter ju kåvepenin (äntligen!!!), och för er som inte förstått är jag fortfarande sjuk, värdelöst! mina bihålor gör så ont att det rinner i mina ögon, jag vill helst bara blunda hela tiden. men jag menar, hur fan skulle det se ut? om jag gick omkring och blundade dagarna i ända. imorgon blir det iaf mat och fest hos Malin med alla mina flickor (minus Sofie, tråk!) jag har en fin glittrig nyårs väska, det tackar vi för!

för övrigt så är jag gladare än på länge. bästa månaden, veckan, dagen, timmen and so on på så jävla, jävla länge. varför tänker jag väl inte riktigt gå in på men det finns anledningar till det också!
nu sitter jag och väntar på att mamma, pappa och brorsan ska komma hem med kina mat. jag tänker inte somna nu, för jag vill kunna somna tidigt ikväll så att jag är trevlig och pigg imorgon. annat emot vad jag har varit idag, otrevlig. men va fan, shit happens. så där, nu var min blogg lite uppdaterad för er som bryr sig. om någon nu gör det?! hehe ..

men, kärlek och gott nytt år till allihop! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback