slapplördag.

Haha, sitter och kollar lite på american pie 2 nu, den gick på tv och i brist på annat blev det så. ja, som du/ni kanske ser så kom jag då fan ingenstans, jag har i stort sätt varit hemma hela dan. jävla fint gjort av mig, trodde jag aldrig. imorgon ska jag ner på stan med mamma ha en hel dag  med henne bara, då ska jag faaaaa-aaaan tokleta efter en vinterjacka, vi ska käka lunch och göra massa massa annat. myspys.
mamma har förresten börjat blivit lite lagom nojig över att min hosta inte blir nå bättre, utan nästan bara sämre för var dag som går. idag försökte hon till och med tvinga mig att ringa till rådgivningen och få en tid på familjeläkarjouren för att "Lindas kompis någonting hade hosta jätte länge och nu ligger han inne på intensiven med en hemskt lunginflammation och kanske inte klarar sig"  så att jag måste nog ringa till hälsocentralen på måndag efter jobbet och fixa en tid så att min kära mor kan andas i lugn och ro. och så kanske jag kan få sluta hosta, det vorde verkligen så jävla skönt! och typ få sova en natt, slippa bli yr efter varje attack and so on. ja näe, måste som sagt ringa efter jobbet på måndag.
nu ska jag väl vara ännu lite slapp, för omväxlingsskull. jag längtar tills imorgon ..

a bit of love / bells.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback