sjuuukhus ..

Mm, sitter på mammas jobb och väntar på att hon ska sluta, så jävla segt är det att sitta här som en jävla mupp. Jag sitter alltså nu vid en dator på sjukhuset. öron, näsa, hals mott. närmare bestämt, och detta på grund av mig jäähävla hosta som verkligen vägrar försvinna. igår bestämmde mamma att jag skulle till hälsocentralen åter igen, och då har man inte så mycket att säga till om, det är bara att åka dit. Meeeeen, samma lika som sist. inget dom kan göra åt, seeeeegt. min kära mor ville dock inte acceptera det och fixade genast en tid hos en läkare här ist. Hon sa dock i stort sätt samma sak,  fast hon la till att jag kan ha astma (?!) jag vill då fan inte ha astma, varför? Hon kollade i mina öron och blåste luft på mina trumhinnor, faaaaaan vad ont det gjorde. Det gör fan fortfarande ont i höger öra ;( anyway, om det inte har blivit nå bättre nästa torsdag ska jag komma tillbaka. nu skulle jag vila och dricka mycket vatten, värdelöst. jag är extremt dålig på att vila. men jag tänkte ge det ett försök, typ imorgon och på torsdag. sen orkar jag inte vila nå mer, tråkigt!

Ikväll blir det iaf kalas, pappa fyller år idag. Det innebär massa söta små kusiner och massa kaffe så att man bli över speedad. LOVE IT. men, det är sånna gånger man verkligen inte vill vila.

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback