segfan.

Mm, idag har jag varit segare än segast och som vanligt, sooooom vanligt blir jag rastlös såhär mot kvällskvisten. Samtidigt som jag inte vill något annat än att åka härifrån och göra något skit spännande så känner jag att jag riktigt inte alls orkar. Det märks väl om jag tar mig ut eller inte. Ja jo, näe.
Igår firade vi iaf Line, bättre sent än aldrig eller hur? Vi fixade mat och fest, och Line blev nöjd och dyngrak, perfekt. Och så var målet nått liksom. Vi åkte väl ner till slick runt en 12, jag och Sara gick absolut inte före i kön, absolut inte. Vi flummade på dansgolvet, fast jag hade verkligen inte skit kul, inte Sara heller. Såg inget snyggt what so ever, min teori är att alla hetingar var hemma och gjorde något annat, för på slick var dom så fan heller! så vi drog runt halv två. Åkte taxi hem, taxi chauffören visste självfallet vart jag bodde, jag börjar bli kändis, höhö ;)
idag har jag varit så jävla seg, vaknade vid tolv. sen bakade jag och mamma pepparkakor i evigheters, det var så där jul mysigt. efter lite mer segandes i sängen tvingades jag med till ica maxi, visiten blev dock snabb. Oh my, på måndag börjar jag sex för första gången på evigheters, hoppas det går vägen, men det ska det nog göra. med eller utan sömn. hoppas på alternativ nummer ett.

äh, nu orkar jag fan inte nå mer. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback