pensionär ......

Ååh, jag känner mig som en pensionär på cirka 80 år, eller något i den stilen. Idag sov jag länge, vilade i min säng med kaffe, idag igen. Om man bortsåg från min rygg som gör sjuhelvetes jävla ont så tyckte jag för en minut eller två att jag ju faktiskt mådde så mycket bättre idag. Skönt tänkte jag och klädde på mig normala kläder och började bädda sängen, HEJ HOSTATTACK. Jag hostade nog som aldrig förr, fick efter mycket om och men på överkastet, i det läget var jag fan tvungen att lägga mig på golver för att återhämta mig en aning. allt detta på grund av att jag bäddade min säng, ja pensionär, härligt.
Igår kväll la jag mig i sängen rätt tidigt, elva närmare bestämt, jag hade nämligen bestämt mig för att somna tidigt. Lite trött kände jag mig allt efter massa hett te och världens längsta varmaste dusch! Efter sex and the city (som btw kan vara världens bästa serie, kan ha nämts förut, men jag måste ha boxen) släckte jag faktiskt lampan och så var det tänkt att jag skulle sova. Men alltså va faaaaaaaan, jag hosta, jag snora, jag ville gråta en skvätt på grund av min förbannade jävla rygg som gjorde mer ont än någonsin igår kväll, men man är ju viking så jag höll igen. Varför jag har ont i ryggen beror på att jag har hostat i en helt förbannad jävla månad och enligt läkarna har jag hostat så jävligt att jag har knölat till muskler, senor och revben. Skönt? Inte ett dugg, det gör mest så jävla ont bara. Anyway, igår kväll kunde jag inte ens ligga på vänster sida, det är mest vänster sida som gör ont. Så jag fick ligga på höger sida, och när jag blev less på det fick jag ligga på rygg, som även det gjorde ont. Så jag hostade lite mer och somnade väl efter en jävla massa om och men. Idag försöker jag vila lite, MEN DET ÄR TRÅKIGT.
Det kan tyckas att det är lite väl mycket klagomål här och nu, men testa att vara sjuk i över en månad och märk att MAN LESSNAR!

över till något roligare. Idag är det faktiskt Lucia för er som har missat det, så klockan fyra ska jag och mamma träffa Lena och Thea på stan, gå och äta någonstans för att sen infinna oss i heliga trefaldighets kyrkan klockan sex och titta på Lucia. Ooh, Nathalie, hon kommer vara så jävla fin! Jag bara vet det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback