oohfull?

ha, sitter man här igen. halv full och halv trött .. dagen har varit rätt lugn. sov till ETT, det var inte igår. men det var skönt som fan. . sen segade jag bara hemma i några timmar. skulle egentligen med mamma och pappa till valbo. gå på köpis och IKEA, men, mamma kom in tio och sa att dom skulle åka om en halvtimme. jag kände mig då mer död än levande och stannade kvar i min varma säng. fick klä av mig några lager med kläder sen somnade jag om ganska fort. iaaaf, jag och Line åkte ner till Sara vid fem. käka, drack öl och flumma utav bara helvete. så jävla kul .. sen gick vi vidare hem till Johan. Där hände väl inget speciellt spännande. Förutom att jag hade ut ALLA jävla tandpetare i hans kök, och det var fan inte en tandpetare. Sara halvlåg på köksgolvet och skrattade, jag skrattade nog minst lika mycket samtidigt som jag försökte samla upp alla satans tandpetare på golvet. VARFÖR det var så kul var att jag bara sekunder innan hade sagt åt Sara att inte tappa nått jävla huvud av glas eller nått som hon stog och grejjade med. Ah, det kanske bara var kul för stunden, eller så berodde det på alla öl/groggar/cider vi hade fått i oss. haha .. vem vet? sen skulle alla iaf åka till hang loose, och där S U G E R det ju verkligen. så jag mötte upp Sofie, pratade lite och gick till bussen. fick vänta på den i evigheters så mina fötter frös fan fast i marken. tyckte iaf att jag nog skulle klara av att gå ifrån bussen utan att prata med någon, haha. ellerinte, jag blev så jävla rädd så fort jag hade klivit av. det var fan kolsvart, såg inte ett jota. då är det tur att ha en mobil och kompisar som är vakna. TACK FÖR DET! Men, snart slipper jag det. Bara en månad kvar, sköööönt.
det här är säker ett jobbigt halvfull inlägg, sånt som händer. inget jag kan göra åt saken. kanske sluta dricka? nej du, det kändes inte som ett alternativ. nu ska jag nog försöka sova. om min rygg tillåter vill säga.
jaja ..

sleep tight and don´t let the bedbugs bite. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback