nehe.

allt jag egentligen skulle vilja göra nu är att ta en dusch och tvätta bort massa rök- och sprit lukt från mitt hår, jag brukar ofta göra det. men alltså fy fan vad jag inte alls orkar ens tänka på att röra mig utanför mitt rum och säng för tillfället. är sjukt trött och lite laghom full, så ha lite ööverseende med stavning och svammel, tack.
förutom att krogen sög så har jag haft en sjukt bra kväll. jag och Sara har knäppt massa fula kort i vanlig ordning, jag hittade en keps och en löstutte, och sen behöver vi inte gå in mer på det. men fula var dom, undrar vilkens kamera vi använde? nej, en bättre och mer seriös saga om kvällens bravader kommer imorgon när jag är lite mer stabil, har gränser och är mer levande än död. jag måste nog försöka sova nu, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback