nått

idag har jag haft en allmänt jävla underbar dag med Malin och Sara. Tog tolv bussen in till stan och gick hem till Malin, vi låg som två slakt i en varsin soffa och pratade, blivande grannar och allt som vi är! Sen trallade vi iväg till gdg och köpte lite frukost, en macka och en mer närmare bestämt. när vi närmades oss gdg tröck Malin ur sig "Bella, nu är vi JÄTTE nära MAX" haha. jag förstog ju vad hon ville men alltså, max till frukost? Kändes väl kanske lite väl mastigt, så det blev en macka after all. Sen har Sara och Malin dragit runt mig på stan, det var mest bara jobbigt. Dom skulle ju in i varenda jävla affär, och inte fan var det en gång heller. Men, jag hittade två julklappar så det var väl positivt. sen efter en massa stan var alla tre sjukt hungriga och eftersom att Malin redan hade suktat efter max så gick vi dit, på en måndag. flottiga tjejer. okej att max är gott, men jag äter nog hellre en sallad, tro det eller inte. fast idag satt det jävligt fint. kollade på Klick samtidigt som vi käkade, den var faktiskt bra. Inte lika bra som jag hade trott, men helt okej. Sen åkte Sara och jag och Malin hamnade återigen i varsin soffa, tröttast. Körde lite bil idag också, det gick fin fint. trots halka och trots att det var länge sen jag körde.
Imorgon blir det jobb igen, tur att jag har varit ledig bra jävla länge nu. känner mig lite bättre, inte mycket, men lite. bättre det än sämre! aja, blir 11.30-18, soft som fan. kul att min buss går 9.15 eller 12.22, f a n ! måste ju ta 9.15 bussen, och vart jag hamnar märker jag väl då. host och hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback