Nathalie Ekström - fiiinaste lucian! :)

Nathalie var såååå fin, så otroligt söt idag. Hon passade så sjukt bra som lucia, verkligen, helt sjukt bra. Det var verkligen hur kul som helst att se, och Nathalie (och självfallet alla tärnor) var verkligen jätte duktiga. sjöng jätte fint, speciellt "helga natt" eller vad den heter, jävlar vad jag rös. så ett stort plus till er tjejer. men ett fett jävla minus till dom störda jävlarna som envisades med att ha strålkastare på lucian plus alla tärnor, hallå?! ska det inte vara mörkt när det är lucia, och så ska alla fina stearinljus lysa upp?! eller, är det bara jag som tycker det?
gick hem till Malin en snabbis sen, dom satt där och drack öl. jag åkte hem med pappa runt klockan nio. jag måste erkänna att jag var mer än sugen på att följa med ut. meeeeeen, jag ska ju vila nu, plus att jag har ont i ryggen och plus att jag fan ska försöka ta det lite lugnt nu.
näej, sex and the city nu. sen kanske sova? Äh, det märks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback