HOSTFAAAAANSKAP.

hälsocentralen var väl inte mycket till hjälp. eller, jag har ett virus. typ punkt. men va faaaaaan, ge mig piller eller nått. han kunde bara skriva ut hostmedecin, men sån skit har jag redan. mamma skulle firra lite mer på torsdag tror jag. ett litet plus i kanten var att jag kom ihåg vilken ppp ... eh? medecin sort jag är allergisk mot, spektramox. ibland förvånar jag mig själv, bra Isabelle!

och helt plötsligt när jag låg i min säng blev jag helt sjukt sugen på en öl, corona närmare bestämt. vilket jävla sug! oooh dear. jag ska dricka corona i helgen, så är det bara.

annars har jag återigen köpt saker idag, en skit cool badanka på mique, den är svart och så står det "I´m to sexy for my duck" på den and how i LOOOVE it. den ska ha hedersplats i mitt badrum när jag får flytta, om jag någonsin får flytta det vill säga.
aja, imorgon ska jag äntligen färga mitt hår. så jävla efterlängtat, back to black. nej, inte riktigt, men nästan. naaaaajs. sen ska jag nog träffa min Sofie, som jag har längtat.
pratade även med Cärrhoe bra länge idag, snart bara två veckor kvar tills hon kommer hem igen. KUUUUL.
jag planerar nog en tripp till Spanien i januari där någon gång, så att man får se hur dom bor där nere, skulle ju faktiskt vara skit kul. jag menar, det enda jag behöver punga upp är cirkus tre tusen, för bor det gör jag ju helt gratis. men ja, lets go to spain. jag ska fan gört!

OVER AND OUT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback