Från Sälgsjön till stan, mitt i stan ;)

Prioritet nummer ett som liksom måste berättas är väl självfallet att  jag har köpt lägenhet, JAG HAR köpt lägenhet. sweeeeeeeeeeeeeet! Valbogatan 26B, alla papper är redan påskrivna och det känns väl hur underbart som helst! Får nyckeln antingen den 28e december eller den 1 januari, same shit liksom. då blir det lite rust här och var, sen flyttas det in. man får jätte gärna hjälpa till. sen blir det självfallet inflyttningsfest också, jag längtar såååå ;)

Helgen
har väl varit relativt lugn, jobbade i fredags, mer spännande än så blev det inte då. Eller ja, jag köpte lägenhet, men det har jag ju redan berättat .. På tal om köpa så köpte jag en helt annan jacka, en längre modell, skönt när det väl blir kallt tänkte jag. Igår jobbade jag 12-20, sen blev det lite öl och lite cider med några från Maxi, jävla kul att jag har börjat umgås lite med några från jobbet, kan ju kanske vara på tiden, jag har faktsikt jobbat där i ett och ett halvt år nu, satte. Nej men som sagt, kul som fan! Jag hade jävla trevligt, under kvällen kom jag fram till att jag totalt suger på Buzz och Guitar Hero, men det är så jävla kul ändå, eller ja, Guitar Hero är så jävla kul ändå, så det görnt nå. Jag får helt enkelt vara värdelös, like i give a shit.
Idag har jag varit hos sötaste kusinen William på kalas, han fyllde hela nio år, stor kille. Vi kom iaf överens om att när jag har flyttat och fått i ordning så ska minsann han och jag ha en helkväll, bara han och jag. Käka god mat, gå på bio, köpa massa godis och chips, kolla på ännu mer film och vara vaken hela natten! Söta jävel. Sen ska självfallet jag och Thea göra samma sak, absolut. Jag får ta dom en åt gången, orkar nog inte riktigt med båda två .. :)

Nu
blir det Love Actually, mysig film! Jag kommer nog bli väldigt kärleksfull efter den filmen, eller deprimerad för att jag inte har nå love, actually. Aja, det märks. Nu måste jag leta efter chips eller popcorn, och en cola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback