every other word is a huh?!

ah, blev ett allmänt upprivet inlägg igår. men så är det ibland, världen rasar samman, totally.
Anna det lilla helvetet skulle ju ringa och väcka mig nio-halv tio, så jag ställde ingen klocka. halv elva ringer mamma och undrar varför jag fortfarande sover. tror ni tjejen har ring eller? jävla unge. buuuut, I love u anyway !
vi hade väl en allmänt mysig kväll igår, åkte omkring i bilen pga att dörrjäveln hade fryst igen, skulle försöka värma upp den. men utan resultat. pratade en massa, massa. det var ett tag sen, skönt.
ska väl snart in till stan. och göra ingenting. ja men näe, jag ska köpa massa krämer åt mamma och en julklapp till brorsan. sen skulle jag träffa Sara och Sofie, men Sofie hade massa annat för sig så hon kunde inte. fan, man ser ju na knappt nu för tiden, sad. men på torsdag ska vi ses, äta pepparkakor och drick glögg och julmysa lite tillsammans, sweet! Och om jag känner Sara rätt har väl hon säkert också smidit andra planer efter jobbet. Men jag SKA iaf träffa Malin, sweet.
På fredag ska jag köpa julklappar, stressa så där sista dan, nästan. äh, dåligt och oinspererat inlägg. whatever. hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback