dan före dan ..

åh, hela jobbhelgen är så jävla slut. den har varit riktigt jävla körig. känner att jag är grymt seg, mest i huvudet .. men nu är den som sagt slut och imorgon är det självaste julafton, u n d e r b a r t ! blir det massa god mat, släkt, tomte, kalle anka and so on .. just nu är det familjekväll, inte ofta alla fyra sitter tillsammans och umgås längre, är faktiskt riktigt mysigt och roligt. började med riktigt god mat, potatisgratäng, oxfilé, grönpepparsås och sallad. grymt gott! sen drack vi kaffe och spelade tp. min mamma kan vara roligast att spela tp med, jag skrattade fan så jag grina. det går tyvärr inte att beskriva, det måste upplevas. dom som har spelat tp med min mamma VET vad jag pratar om! nu spelar vi iaf bingolotto, eller spelar och spelar, vi glor på bingolotto, pratar väl iofs mest.
aah, som sagt julafton imorgon. då blir det valbo och pappas sida. myyyyyyyyyyyyyyys! LOVE IT!
på juldan bli det mormor och mammas sida, mer julmat och massa MYS, kärlek till det också! .. sen blir det fest utan dess like på kvällen, hemma hos Sara och Matte på brynäs, skit bra.
nu tillbaka till familjen.

god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback