a little something.

stressdag för fan. eller, den började väl jävla fint! hade ställt klockan på 07.50 (skulle gå till bussen nio och ville snooza en gång, hinna vakna och dricka kaffe) men, jag snoozade nog med än en gång, gick väl upp typ tjugo i nio eller så. fick stressa på mig kläder, lämna rummet som ett bombnedslag och sätta en mössa över mitt rufsiga hår. sånt som händer. jag stressade till bussen men fick stå och vänta och frysa ändå, typiskt! anyway, väl framme kollade jag/vi lite scrubs och spelade tv-spel. jag vann hela tiden, som vanligt ;)
tro det eller inte, men jag ville inte åka till jobbet. hade kunnat suttit där hela dan istället! aja, var iaf beredd på en gaaanska lugn dag i kassan. Fick istället en stressig jävla dag på kött, sprang som en tönt med karrespjäl, orka köpa så mycket karrespjäl? i stort sätt allt var slut i disken, den såg löjligt tom ut. jag fixade så gott det gick och väntade typ hela dagen på köttfärs, den kom väl runt halv sju-kvart i sju?och först stog där bara massa pallar, jag har försökt mig på dom förr, det gick så jävla dåligt. jag kom ingen vart med dom. pallarna är för tunga och jag för svag. okej att dra dom på plant golv i butiken, går som på räls, nästan, men knöligt lastbilsgolv med en liten "backe" på slutet, glömt helt enkelt. jag äger inga armmusker what so ever. kanske borde försöka träna upp dom? fast va fan, jag är tjej och mina armmusker räcker, jag kan bära saker som jag behöver bära. det räcker väl? imorgon blir det kött igen i guess, eller chark. same shit. 14-20, soft tid.
höll på och somna för ett tag sen, jag drack typ sju liter kaffe och nu känner jag mig iaf som en halv människa igen. ska snart hoppa in i duschen och duscha alldeles för länge. jag skulle nog helst av allt vilja bada, ja, fy fan vad sjukt skönt det skulle vara och bada. jag måste bada snarast, helst med en rolig badbomb eller liknande, jag har aldrig gjort det förr. ha, aja. efter duschen kanske jag känner mig som en hel människa och orkar kolla på sex and the city? det tror jag att jag gör, jag brukar piggna till som fan efter 22, typiskt igen. det är väl då normala människor blir trötta och går och lägger sig? whatever, jag är inte och kommer nog aldrig heller att bli normal.

some love / Bells.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback