SPA Gamla Gefle

idag var jag in till Lindas helt nyöppnade spa och blev lite lagom ompysslad. jag skulle plocka och färga mina ögonbryn. då bäddade Linda in mig i ett täcke och någon slags madrass som värmde. sen så smörjde hon in och färga, plocka och hade sig. det var så härligt, det var  så nära att jag somna, förstår mig inte på människor som tycker att det gör ont att plocka ögonbryn, jag tycker att det är rätt så skönt, men det är ju jag det. sen skulle jag i alla fall kolla ut rätt färg på en fondation, och jag trodde att det var det enda jag skulle göra men Linda satte igång och sminkade mig helt, skitkul. Okej att det är rätt dyrt där (det är det väl iof på alla span), men GÅ DIT. det är så jävla mysigt och alla tre tjejer som jobbar där är så grymt trevliga, hjälpsamma och roliga. man mår så bra efteråt, känner sig hemskt ompysslad. så jag säger bara det, do it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback