sadnes.

damn, känner mig lite ledsen nu faktiskt. inge roligt alls, känns som om ingen bryr sig liksom. tur att jag har en i alla fall. pjuh.
sitter och kollar på titanic, okej att man har sett den tusentals gånger men det är ju trots allt titanic. fast jag tycker att slutet är rätt jobbigt på något sätt, so sad.
idag har det varit en trevlig dag. vaknade i ganska skaplig tid. åkte ut till köpis med mamma och gick omkring,kollade massa saker tills jag fyller år (som jag gör på löööööördag) plus en present till mormor. sen åkte vi till robban och lena på kalas. thea söta fanskap gick och bytte till randiga strumpor bara för att jag hade randig strumpor på mig. mm, me love little cousin. sen åkte jag och mamma vidare till nästa kalas, mormor. jag och mamma köpte en jätte fin vit stickad tröja till henne som hon gillade hemskt mycket. jätte bra! där var i alla fall hela familjen andreas dackell (kan ju inte bara skriva dackell med tanke på att det heter ju halva min släkt, höhö) tim, deras yngsta är ju för härlig. han satt i mitt knä och pillade med min mobil och min medaljong. han ville ha båda, men jag förklarade för tim att han inte alls kunde få dom men att om jag fick en liten bild på honom så lovade jag att stoppa den i min medaljong. sötnöt.
imorgon ska jag upp i tid, gå promenad, äta frukost och fixa massa. sen ska jag in till stan och träna på gymet och sen ska jag till Spa Gamla Gefle och plocka och färga mina ögonbryn. skööööööönt! mm, nu ska jag väl allt lägga mig ner och kolla klart på titanic och sova sen. godnatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback