så äcklig ....

Nu är jag äntligen hemma igen. efter två nätter hos anna utan dusch och klädbyte kände jag mig rejält jävla skit äcklig, har helt seriöst inte kännt mig så äcklig på ..... ja, jag vet inte när. jag bokstavligt talat flög in i duschen och duschade i 45 år. sen smörjde jag in mig med the body shops "body butter, mango" mm, då luktade jag gott igen. jag tycker om att lukta gott, hoppas att jag alltid luktar gott. 
Eva från ica maxi ringde idag. fick tider onsdag, torsdag och fredag. det är bra, jag behöver verkligen pengar nu. men tanke på att resan ska betalas ganska så snart, 1060 kronor imorgon och 4050 eller något sånt i juni. my damn. vi ska föresten till magaluf. jag, anna, sara, line och malin. det kommer bli så jävla kul! hade ju grymt kul i somras och nu kommer det nog bli ännu bättre när anna är med också, perfa. men innan magaluf ska jag ju till rhodos med familjen + nathalie också. den 3 juni. can´t wait. nu ska jag ner och ta en kopp kaffe.

jag nästan längtar till jobbet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback