kylan, yao.

i´ll be damned. fiiii fan vad kallt det var idag när jag åkte hem ifrån jobbet .. åkte ju moppe pga att jag började tolv och eftersom att jag bor i skogen hade jag två alternativ att välja mellan .. 1. 09.17 bussen (neeeeeeeeej TACK) 2. Kiwi Fucking Stewie (är lika med moppen) jag valde illa kvickt alternativ numero två, var inte ens något att fundera på. men still, my daaaaaamn vad jag frös när jag åkte hem, trodde helt seriöst att jag skulla kola vippen av köldskador eller liknande. men det gjorde jag inte, höhö. 
imorgon är det en till dryg dag 10.00-20.00. jag gillar nästan mer att jobba förmiddag, eller i alla fall lite mer varierat. jobbar så sent jämnt, jag vill ju gö massa saker ju. men sen är det ganska bra dagar kvar. meeen, nog pratat om jobb. ELLER FÖRESTEN INTE. idag var det en unde som helt plötsligt blev bajs nödig i minihuset. FAAAA-AAAN, var väl typ min reaktion, jag mådde illa innan ungen ens hade kommit in på toan. men sen ångrade han sig och vill faktiskt bajsa på en stor toalett och inte en liten, TILL MIN LYCKA!  jag fick ropa på hans far. och glad är jag för det! (men gladast är nog räven)
nu ska jag ner och ta en låååååååååång och vaaaaaaaaaaaarm dusch för att sedan försöka sova.
jag saknar min anna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback