kids choice

Men varför? Hi, kollade på Landet för länge sedan i morse när jag vaknade, världens sötaste lilla film. Jag har alla upplagor av Landet för länge sedan, älskar Lillefot och dom där sötisarna. Jag var som klistrad framför tvn när jag var liten och Lillefot var på tv, hehe.
Det är ju nästan så att jag fixade min önskan liiiiite grann idag i alla fall, vaknar 08.49, väldigt bra. Var dock bara för att pappa spikade jävla lister och hamrade ner kakel i köket, DET HÖRS så att säga. Jag var hemskt arg just då, fast det var ju bra på ett sätt, då vaknade jag i tid. Fast, jag måste nog hinka lite mer kaffe innan jag vaknar helt. Det skönaste måste nog vara att jag var duschad och klar redan vid kvart över tio, loveli.
Idag innan jobbet hade jag tänkt försöka tvinga med min kära far till valbo och hälsa på farmor och farfar. Det vill jag, det var så länge sen jag var där och hälsade på och åt farmors bullar och drack hennes super duper skit goda kok kaffe, hehe. Nej, du ska jag borsta tanden och tjata på far min.
ja, typ glad påsk eller nått.
ÅH, ÅH, ÅH.  P.S P.S igår knackade det på dörren och där stog väääärsta söta påskkärringen, gav jag henne godis så tar sötungen bara EN, då sa jag åt henne att hon då rakt inte behövde vara blyg och ta några till. då gjorde hon det. fick ett jätte sött påsk kort med en liten kyckling på, så där ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback