kära, kära pappa.

jag har världens bästaste pappa. för några veckor sen förstörde jag min mobil och brorsan tappade bort sin för jätte länge sen. och nu har vi väntat på nå satans fondpengar i eveigheters evigheter, men dom kommer ju aldrig! och så idag när fanskapet (brorsan sa så om pappa när han var liten, varför är en lång histora, som inte berättas idag) kommer hem har han köpt en varsin mobil till mig och brorsan, yeeees oh yes. vi får alltså självfallet betala tillbaka när fondpengarna kommer. sötaste pappa, i love him sooooooo much. så nu har jag heting telefonen och är happy. han kan han, gör mig alltid glad. skyddar mig från allt dumt. mm, dad! kärlek.
från en sak till en annan, ikväll blire party. med line, carro, sandra och kanske bella. ska bli kul och festa med sandra. det var ages ago. nu ska jag och carro firra lite käk, så fort kvinnan har duschat klart. hon duschar så sjukt länge. åh, sega carro. höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback