gruppsex.

för roligt. det är ju en hel del grodor och paddor här i sälgsjön så här när våren har kommit. dom kryper och studsar överallt så fort solen går ner, and i don´t mind. dom är söta, lite kanske, på sitt eget lilla sätt. vissa är ju prinsar sägs det, kanske vore värt ett försök? aja, i vilket fall. när jag glider in på våran uppfart så undrar jag vad det är för stor jävla skit hög som ligger mitt på uppfarten och vad det är för dum jävla människa som låter sin hund skita på någon annans tomt. var självfallet tvungen att gå och titta på den enorma skiten när jag hade klivit av moppen. och till min stora (!) förvåning ligger hela fyra, F-Y-R-A, paddor på hög och små juckar. helt seriöst, dom gjorde till och med ljud i liknande med ah ah ah. dock väldigt gällt och pipigt. det var det mest spännande jag har varit med om på länge. (mitt liv är så ... ja?) jaja, jag vet. dom hade säkert inte gruppsex, men man kan ju alltid få tro och hoppas. så att någon har det hett liksom. hahaha.
nu sex and the city, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback