gameln.

Jahapp, och så var man hela 20 år då. Var på systemet vid elva, åååååh, det var så härligt och få stå där inne och vraka och välja bland allt gott som fanns där inne!! Hade en bra dag igår och jag fick massa fint! Släkten började droppa in vid tre och dom sista åkte väl vid halv åttta-åtta. Bjöd på hemmagjord potatis sallad, hemma gjord rostbiff, potatisgratäng och drumsticks. Hade gjort allt alldeles själv, jag är så duktig. Anna kom väl runt två, vi drack vin och hade oss redan vid tre. Herregud. Sen fortsatte det i samma visa, pappa skjutsade ner oss på stan halv tio. Satt på svarte bra länge, fick jätte fina örhängen av Line och David, so very cute! Sen blev det i alla fall hang loose, var första gången jag var där, har hört att det ska vara rätt kasst, men jag tyckte att det var rätt så kul. Gamla och roliga låtar där längst bort. Fan, sen sten dog jag vid två, jag fattar inte. När jag kom hem var jag så förbannat trött och så grymt full så jag somnade PÅ mitt överkast med alla mina kläder och sminket kvar, haha, det var kul. Vaknade vid typ fem och släkte lampor och kröp ner under överkastet, då vill jag även påpeka att jag fortfarande var full som ett djur, när jag skulle upp och hämta vatten ramlade jag in i min tv, åh, jag kan när jag vill, höhö! Måste och inhandla en del saker idag, eftersom att imorgon är det party igen, vi ska grilla och festa en massa hemma. Jag måste fixa såser, sallad och potatis. Mys! Jobbar dock 7-17 imorgon, ska inte bli så där skitkul. Skulle vara skönare att vara ledig hela dagen och förbereda och fixa hemma, men det får väl duga med två timmar då, buhu. Aja, nu ska jag typ sova lite till, eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback