ehm ja.

mm, coffee. jag jobbar och står i, men vad gör det?`har kommit på att jag verkligen trivs på mitt jobb, eller va fan. låt oss vara ärliga. det går så upp och ner, ena dan bara älskar jag det (som igår, trots galna, köpglada folk. gillar liksom när det händer saker) ah, sen finns det ju dom där dagarna man bara vill dööööö av uttråkning. ja, så är det.
alltså fy faaaaaaan vad pinsamt lat jag har varit den här veckan. ingen träning eller någonting. naaaaaaada, inte ens en promenad. jag har typ jobbat och sen åkt hem och dött. skäms bella, skäms! så idag blir det en värsta powerwalk plus lite till när jag kommer hem från jobbet.
nä, nu ska jag ner och fixa lite käk. och så ska jag göra en fruktsallad och ta med till jobbet så jag får något middag.
men just fan, idag är det ju skärtorsdag också, hoppas man får se massa söta barn som är påskkärringar och så, det är för sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback